Skip navigation

Lihatlah dilurah dada Manohara itu.

Setelah O.C dan Ratna tidak percaya kepada cerita pembohongan Dasiy Fajarina, kini muncul pula orang yang mula-mula bersama Dasiy Fajarina yang mengatur press cont mendakwa bahawa semua cerita yang mengatakan Manohara di Selit-Selit dan dianaiya oleh TT adalah satu fitnah yang dicipta oleh Dasiy Fajarina kerana mahu simpati dari rakyat Indonesia supaya Manohara benci kepada TT.

Pak Rudy telah pun membuat kenyataan akhbar bahawa selama ini dia telah ditipu oleh Dasiy Fajarina dan Rudy juga tahu Dasiy Fajarina telah membuat fitnah kepada TT, maka beliau yang tidak mahu rakyat Indonesia dibohongi terus oleh Dasiy Fajarina terpanggil untuk menceritakan perkara sebenar apa yang dirancang oleh Dasiy Fajarina.

Rudy tidak mahu Dasiy Fajarina memperalatkan publik Indonesia supaya membenci TT kerana ingin membalas dendam terhadap TT kerana tidak memberi wang yang diminta. Rudy rasa bertanggongjawab bagi memperbetulkan tanggapan rakyat Indonesia terhadap TT dan Rudy juga mahu Dasiy Fajarina dipenjarakan diatas perbuatan FITNAH yang dilakukan oleh Dasiy Fajarina terhadap TT.

Rudy juga bersimpati terhadap nasib Salihah, sebagai warganegara Indonesia yang telah diseksa oleh Dasiy Fajarina dan Pinot sehingga Dasiy Fajarina bertindak diluar batas kemanusiaan dengan memaksa Salihah melakukan hubungan sex secara live dengan Pinot dihadapan Dasiy Fajarina dan memberi minum air kencing serta dipaksa jilat jari yang telah dimasukkan kedalam faraj Dasiy Fajarina terlebih dahulu sedangkan faraj Dasiy Fajarina mengalami sakit barah.

Cuba bayangkan KEJAHATAN Dasiy Fajarina itu, apa tindakan anda sekiranya Dasiy Fajarina lakukan perkara yang sama terhadap anda, itulah kelohan Rudy dan kerana sedar bahawa sudah ramai rakyat Indonesia terpedaya dengan Dasiy Fajarina maka atas kesedaran supaya tidak bertambah rakyat Indonesia menjadi tidak bertanggongjawab, Rudy bangkit untuk membela TT yang sudah terang difitnah oleh Dasiy Fajarina.

Belum terlambat kepada rakyat Indonesia untuk menjadi bangsa yang adil, kenyataan Rudy itu semata-mata untuk membetulkan keadaan yang sebenar, siapa dia Dasiy Fajarina dengan harapan rakyat Indonesia menerima hakikat bahawa bukan TT yang menyeksa Manohara tapi Dasiy Fajarina sendiri yang memperalatkan Manohara sehingga Manohara akan hidup terseksa zahir dan batin nanti. Manohara terseksa kerana akur dengan FITNAH dan KEJAHATAN ibunya Dasiy Fajarina.

Dibulan yang mulia ini, marilah kita berdoa semuga Manohara akan dapat petunjuk yang baik, sebagai isteri yang tidak derhaka kepada suami walaupun penceraian sedang menanti dihadapan, kita berharap Manohara akan menjadi seorang janda yang tidak dipenohi oleh dosa, sebagai seorang janda yang tidak dibakar oleh api neraka. Manohara insaflah!

http://toughlane.blogspot.com/2009/09/lihatlah-dilurah-dada-manohara-itu.html

3 Comments

  1. wow hebat sekali lurahnya, bolih pengsan

  2. Itulah, lain kali kalau nak pilih isteri, pilihlah yang beriman. Kat Kelantan tu kan ada ramai lulusan sekolah agama dan wanita yang baik akal dan budinya, kenapa tak nak ambil sebagai isteri, nak juga yang jauh-jauh. Kalau jauh tetapi baik, puas juga hati; tetapi ini dah le jauh, perangai pula macam pelacur. Saya pun ada pengalaman, kawan yang berkahwin dengan minah Indon. Sebelim kahwin, punyalah baik sampai pijak semut pun tak mati; tetapi selepas berkahwin, habis periuk belanga pun terbang, sampaikan mak bapa kita yang bertandang kat rumah pun dia buat tak peduli je. Ada juga kawan saya yang beristerikan Indon, lepas kahwin, masa kawan saya pergi bekerja, dia bawa jantan indon balik rumah, lepas tu kena tangkap basah dengan Rela dan Rukun Tetangga. Dia orang kahwin dengan lelaki Malaysia sebab nak dapat taraf “Penduduk Tetap” je. Bila dah dapat, mulalah nak tunjuk tembelang, nak pecah tembelang. Ada juga kes kat Sg Penchala, minah Indon ni mengaku masih bujang, bila sudah berkahwin dengan lelaki Malaysia, minta nak balik Indon sebab nak tengok “anak” sakit (?). Tengok…pandainya dia orang ni berlakon. Minah Indon ni hanya layak kahwin ngan Bangla je…lepas tu bila dah kahwin ngan Bangla…balik Bangla sana, jadi bini nombor 2 atau 3 atau 4, lepas tu kena jadi hamba abdi kat sana. Bangla pun masa nak “tackle” minah Indon punya lah baik, lepas tu bila dah bawa balik Bangla dia jadikan minah Indon tadi sebagai kuli dan hamba abdi kepada bini dia yang merupakan warga negara Bangla. Minah Indon ni bila dapat orang lelaki Malaysia yang baik, dia orang bukannya tahu nak bersyukur, macam monyet dapat bunga. Bila dapat lelaki ganas macam Bangla dan Pakistan yang kaki pukul, baru dia orang tahu. Oleh itu kepada lelaki-lelaki Malaysia dan wanita-wanita Malaysia, berhati-hatilah jika hendak memilih warga asing sebagai teman hidup, kerana sudah banyak kes ianya (perkahwinan) berakhir dengan tragedi yang memilukan! Ingat tak kes yang menimpa seorang wanita kita yang berkahwin dengan lelaki Pakistan? Bila sampai kat Pakistan dia sengaja dipisahkan dengan anak kandungnya sendiri oleh ibu dan bapa mertuanya yang merupakan warga negara Pakistan. Dalam sehari dia hanya diberi makan sebuku roti sahaja dengan segelas susu lembu yang sudah masam. Masa bercinta tak nak berfikir, bila dah kahwin, baru terasa macam berada dalam “neraka dunia”. Baik jadi macam Mas Anizan. Masa kahwin semua orang kutuk…”apelah kahwin dengan orang tua, dia kan artis, ramai lagi orang yang nak ngan dia, yang dia pilih orang tua Datuk Ali Bapoo tu buat ape?”. Itu kata orang, kini bila Allahyarham Datuk Ali Bapoo dah meninggal, semua harta, saham, banglo, duit dan kereta Datuk Ali Bapoo, kini menjadi milik Mas Anizan. Orang yang mengutuk Mas Anizan berkahwin dengan “orang tua” Datuk Ali Bapoo, kini semua terbeliak biji mata melihat semua harta peninggalan Arwah Datuk Ali Bapoo, kini menjadi milik Mas Anizan. Sekarang siapa yang berani kata Mas Anizan seorang yang bodoh? Yang penting, sebelum anda ingin menghulurkan salam perkenalan tu, fikir-fikir dan renung-renungkanlah…supaya tidak menyesal dan merana di kemudian hari. Susah dan senang, anda yang tanggung sendiri. Di tangan andalah (selain ketentuan Allah S.W.T.), rumah tangga anda akan menjadi “syurga dunia” ataupun “neraka dunia”. Seelok-eloknya, mintalah nasihat terlebih dahulu daripada orang tua, sahabat handai, jiran tetangga, imam kat masjid kariah anda, ketua kampung dan rakan taulan; lepas tu anda pandai-pandailah buat kesimpulannya…Wallahu ‘alam.

  3. g semua orang indonesia jahat tau!!!!!!!!!!! biar bangsa apapun ada yg baik ada yg buruk perilakunya. berpulang pada kesadaran diri masing2. orang kalo belum kena batunya belum kapok. itu sama di mana2. semua orang diciptakan Tuhan sama. lahir ke dunia tak ada yg sudah pake baju lengkap. saling berbuat baiklah. berbuat baik sama dengan menanam kebaikan untuk diri sendiri. insyaallah yg dituai nntinya juga baik.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: